دریافت کد پرسنلی سربازی سال 98
نوشته شده توسط : nezamevazifee

 دریافت کد پرسنلی سربازی 98 - 99

 

مشمولان عزیز در این مقاله میخواهیم در خصوص کد پرسنلی سربازان مقاله ای بنویسیم و امیدوار هستیم مطالب امده در این مقاله مورد توجه شما دوستان قرار گیرد در صورت کسب اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و از اطلاعات و راهنمایی مشاوران این مرکز بهره مند شوید.

 

 

 

       ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,

 

 

 

 

کد پرسنلی سربازی

کدهای محل اعزام برای مشمولان خدمت وظیفه افرادی که کد اعزام دارند ولی محل آن را نمیدانند میتوانند براحتی محل آموزش خود را بیابند , و اینکه لازم است شما دوستان عزیز بدانید کد پرسنلی برای ارتشیان یک کد 9 رقمی میباشد.

 

 

دوره کد در امتحانات چیست

در حال حاضر بیشتر ویژه ارتش برای اطلاع به رسیدگی به پرونده را باید عدد 2 را به همراه کد سخا و کد ملی به سامانه کد 110206010 ارسال کرد و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به تعویض کار نیز باید عدد 3‌ کد سخا و کد ملی به این سامانه فرستاده شود همچنین برای استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی باید عدد ۲ را به همراه کد سخا و کد ملی به سامانه ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ ارسال کرد .

 

 

 

وضعیت رسیدگی به تعویض کارت

 وضعیت رسیدگی به تعویض کارت نیز باید عدد ۳‌ کد سخا و کد ملی به این سامانه فرستاده شود کد پرسنلی سربازی خبر 26 تیر 98 اعزام چهار هزار سرباز معلم به خدمت سربازی جانشین رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا از اعزام چهار هزار سرباز معلم به خدمت سربازی خبر داد.





اعزام به خدمت سربازی

1 – مشمولیکه تقاضای معافیت پزشکی نموده اگر معاف نگردد و سرباز شناخته شود آیا برای وی غیبت درج می شود؟
اگر موقع صدور نظریه شورای پزشکی از موعد اعزام بخدمت قانونی وی نگذشته باشد غیبت برای وی درج نمی گردد ولی اگر از موعد اعزام بخدمت وی گذشته باشد ۳ ماه اضافه خدمت برای وی درج می شود.

2 – گر مشمول قبل از زمان اعزامش برای معافیت پزشکی اقدام نماید و معاف از رزم شود آیا برای وی غیبت اولیه درج می شود؟
در صورتیکه مشمول معاف از رزم شود و در اولین اعزام که اعلام گردیده به خدمت اعزام شود ، غیبت اولیه برای او درج نمی‌شود. به شرط آنکه با غیبت وارد شورای پزشکی نشده باشد.

3 – آیا مشمولان غایب می توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند؟
خیر – مشمولان غایب قانوناً نمی توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند مگر اینکه غیبت مشمول توسط سازمان وظیفه عمومی جهت استخدام در نیروهای مسلح موجه تلقی شود که این امر صرفاً در صورت داشتن معاذیر موجه از سوی مشمول امکان پذیر می باشد.

4 – آیا مشمولانیکه سابقه خدمت قبلی دارند و بعلل قانونی از خدمت ترخیص می‌گردند(مانند قبولی در دانشگاه)برای ادامه خدمت باید به یگان قبلی اعزام گردند؟
بله ، اینگونه مشمولان جهت ادامه خدمت باید به همان یگان خدمتی قبلی اعزام گردند.

5 – غایب بین راه به چه مشمولانی گفته می شود؟
یه مشمولانیکه مرکز آموزش آنان مشحص گردیده است و در حین عزیمت به مرکز آموزش مرتکب غیبت شود غایب بین راه گویند.

6 – مشمولانیکه خدمت قبلی داشته انددر صورتیکه مرتکب غیبت منجر به فرار شوند و مجدداً با کتمان حقیقت به یگان دیگری اعزام شوند وضعیت ایشان چگونه است؟
برابر ماده ۲۲ آئین نامه اجرائی خدمت ثانویه کان لم یکن تلقی شده و باید مجددا خدمت خود را از یگان اولیه ادامه و به پایان رساند.ه چند که با توجه به راه اندازی سیستم مکانیزه در وظیفه عمومی کتمان این موضوع عملاً وجود ندارد.

7 – مدت زمانی که فارغ التحصیلان دانشگاهها و سایر موسسات آموزش عالی فرصت دارند پس از فارغ التحصیلی خود برای خدمت وظیفه عمومی اقدام نمایند چند ماه است؟
از زمان فراغت از تحصیل حداکثر بمدت شش ماه مهلت دارند که مدارک خود را از طریق دفاتر پلیس+۱۰ در سیستم مکتنیزه وظیفه عمومی ثبت نمایند و نسبت به پیگیری وضعیت مشمولیت خود اقدام کنند.

8 – آیا مشمولین غایب می توانندبرای شرکت در آزمایشات رانندگی و دریافت گواهینامه اقدام نمایند؟
خیر ، زیرا شرکت در آزمایشات رانندگی و اخذ گواهینامه ،منوط به ارائه برگه اعزام بخدمت بدون غیبت یا کارت معافیت یا کارت پایان خدمت یا گواهی صادره از نیروهای مسلح مبنی بر استخدام می باشد.





كد سخا چيست؟

نحوه توليد كد سخا  يه چه صورت است و كد سخا براي چه مواردي استفاده مي شود؟

آيا كد سخا تنها براي دريافت وضعيت نظام وظيفه مورد استفاده قرار ميگيرد؟ مدارك لازم براي دريافت كد سخا چيست؟

با توجه به اينكه اغلب مردم و متقاضيان از كد سخا و لزوم استفاده آن اطلاع ندارند در اين مقاله به برسي موارد استفاده كد سخا و نحوه توليد كد سخا مي پردازيم. كد سخا اغلب براي متقاضيان مرد و در مواردي براي خانوم ها هم مورد استفاده قرار ميگيرد.
دوستان عزیز برای اطلاع از نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی کلیک نمایید.






پیگیری وضعیت نظام وظیفه

همانطور که ذکر شد در اولین اقدام پس از ثبت اطلاعات شما ، تاریخ اعزامی برایتان تعیین می شود که شما می توانید نسبت به تمدید یا تعجیل آن تاریخ اقدام کنید. این موضوع از طریق پلیس+10 و یا سامانه سخا نظام وظیفه قابل انجام شد. به این صورت که شما دلیل تمدید یا تعجیل خدمت خود را به همراه تاریخ اعزام درخواستی تا مشخص می کنید. در چند روز آینده نیز پاسخ درخواست خود را می توانید پیگیری کنید. لازم به ذکر است که اعزام سربازان فوق دیپلم به بالا در یکم ماه های زوج و سایر سربازان نوزدهم هر ماه است





لیست کدهای نظام وظیفه در ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی


کد 1) داشتن کارت پایان خدمت هوشمند

کد 2) داشتن کارت معافیت از خدمت دائم هوشمند (معافیت به علت کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص)

کد 3) افرادی که دارای برگ معافیت موقت هولوگرام دار بدون غیبت (پزشکی و کفالت) در مدت اعتبار آن هستند. این افراد در صورت قبولی باید مجوز لازم را جهت ثبت نام از معاونت وظیفه عمومی محل دانشگاه دریافت نمایند. در صورتی که مدت زمان معافیت موقت به پایان رسیده باشد، دانشجو حق ادامه تحصیل را نخواهد داشت. در این شرایط دانشجو می تواند برای اخذ معافیت دائم اقدام کند.

کد 4) افراد متولد سال ۱۳۵۴ و قبل از آن. این افراد باید پس از اینکه قبولی آنها مشخص شد، موظف هستند کارت معافیت دائم هوشمند خود را در زمان ثبت نام  دانشگاه ارائه کنند. این افراد مشمول معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری قرار می گیرند.

کد 5) این کد مخصوص دانش آموزان سال آخر دوره متوسطه یا پیش دانشگاهی می باشد که به صورت حضوری و پیوسته مشغول به تحصیل بوده اند و تا 98/6/31در سنوات مجاز تحصیلی یعنی حداکثر ۲۰ سالگی تمام فارغ تحصیلی می شوند.

کد 6) این کد مخصوص فارغ التحصیلان دارای مدرک پیش دانشگاهی می باشد. این افراد باید حداکثر تا ۲۰ سالگی به صورت پیوسته و حضوری و بدون غیبت تحصیل خود را به پایان رسانده باشند.

کد 7) این کد مخصوص آن دسته از دانش آموزانی است که قبل از سن مشمولیت (یعنی قبل از سن ۱۸ سالگی) به شرط اینکه غیبت نداشته باشند، موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شده باشند.

 

 

 منبع:دریافت کد پرسنلی سربازی 98 - 99

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری -بخشنامه سرباز معلم 98-زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت فیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: دریافت کد پرسنلی سربازی سال 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: