افزایش حقوق سربازان امریه 98
نوشته شده توسط : nezamevazifee

افزایش حقوق سربازان امریه 98 - 99

 

مشمولین گرامی شاید خیلی از شماها خواهان این باشید که دوران خدمت سربازیتون و با گرفتن امریه سپری کنید و شرایط گرفتن امریه و میزان حقوق و خیلی از مزایا و معایب این طرح را ندانید به همین خاطر ما در این مقاله میخواهیم به طور مفصل به این مهم بپردازیم در صورت دریافت راهنمایی بیشتر هم میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل کرده و از راهنمایی مشاور نظام وظیفه بهره مند شوید..

 

 

       ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,

 

 

 

 

میزان حقوق سربازان امریه گیر چقدر است ؟


میزان حقوق سربازان امریه گیر یا حتی سربازان عادی ، معمولا شبیه یک راز سر به مهر است . و به دلیل رویه های مختلف و برخورد های بعضا سلیقه ای ، میزان حقوق سربازان امریه گیر ، طیف وسیعی از مبالغ را به خود اختصاص داده است . بعلاوه ، بخشنامه یا سند دقیقی برای این موضوع منتشر نشده است که بتوان به آن استناد کرد و مبالغ را به صورت قطعی محاسبه کرد . میزان حقوق سربازان امریه گیر

با وجود این ، و با توجه به استعلامات گرفته شده از ادارات و نهاد های مختلف و نیز ، تجربیات سربازان دیگری که از امریه سازمان های دولتی و نیمه دولتی استفاده کرده اند ، می توان رقمی را برای میزان حقوق سربازان امریه گیر ، به صورت حدودی محاسبه کرد


 

 

میزان حق بیمه پرداختی توسط سربازان چقدر است ؟

یکی از بهترین امکانات دوران خدمت سربازی ، استفاده از بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح است . که با کمترین هزینه های ممکن ، خدمات پزشکی را ارائه می دهند . اما در مقابل ، سربازان باید بخشی از هزینه های درمانی را به تحت عنوان هزینه های بهداشت و درمان ، پرداخت کنند .

با توجه به آخرین مصوبات نهاد های رسمی تصمیم گیرنده ، کارکنان وظیفه با پرداخت یک پنجم حق سرانه مصوب ، یعنی حدود ۳۱ هزار تومان ، برای خود و هر نفر از افراد تبعی درجه یک ( شامل همسر و فرزندان ) تحت پوشش قرار می گیرند . مابقی سهم سرانه حق بیمه خدمات درمانی کارکنان وظیفه و افراد تبعی درجه یک آن ها ، توسط دولت پرداخت می شود .دوره خدمت سربازی برای خیلی ها که تجربه آن را ندارند، سخت و ناشناخته به نظر می‌رسد و گاهی برایشان به کابوسی بزرگ بدل می‌شود و برای آنها که آن را گذرانده‌اند، دوره‌ای پر از خاطره و هیجان تلقی می‌گردد. عده‌ای این دوره را وقفه دوساله در جریان زندگی می‌دانند و برخی معتقدند مانند هر دوره‌ای از زندگی، باید آن را قبول کرد و گذراند.

 

البته در این بین، نگرانی هایی نیز وجود دارد. بسیاری از خانواده‌ها از این که فرزندشان از محیط خانه و خانواده دور شوند واهمه دارند و برخی جو حاکم بر پادگان‌ها را مناسب نمی‌دانند. عده‌ای تاثیر سربازی بر تعویق افتادن ازدواج را مطرح می‌کنند و گروهی معتقدند این دوره، در به عقب افتادن ازدواج تاثیر ناچیزی دارد.

 



تغییر در مدت سربازی

در سال های اخیر به دلیل کاهش میزان موالید، مدت سربازی افزایش یافته است تا بتوان میزان کاهش موالید را جبران کرد؛ البته همه فرمول ها بر اساس موالید نیست چرا که کسی که به تحصیل مشغول است ممکن است موالید 4 سال پیش باشد، امسال درس او تمام می شود و وارد خدمت می شود؛ معمولا در سال تعداد افرادی که برآورد می کنیم و نمی آیند حدود 100 هزار نفر است، البته در ماه های بعدی خود را با غیبت معرفی می کنند.


در نتیجه غایبین وظیفه عمومی خیلی زیاد نیستند با توجه به این که محدودیت هایی نیز در قانون وجود دارد؛ در دانشجویان که فارغ التحصیل هستند خیلی کم پیش می آید غیبت کنند و خود را به نظام وظیفه معرفی نکند؛ با توجه به محدودیت ها و محرومیت های قانونی که در مورد غایبین وجود دارد تلاش ما بر این است تعداد غایبین را به حداقل برسانیم.به دلیل افزایش تحصیلات و تغییر در نوع فعالیت ها و کارها ساختار نیروهای مسلح نیز جابه جا می شود؛ در نتیجه ما بر اساس نیازمندی های موجود افراد را در تخصص های خود بکار می گیریم؛ بعد از آموزش نظامی تلاش بر این است افراد در تخصص مربوط به خئد فعالیت کنند؛ البته این را در ذهن داشته باشید که مدارکی که در دانشگاه ها ارائه می شود همه بر اساس نیازهای نیروهای مسلح نیست.


 

امریه سربازان در دستگاه‌های مختلف

در خصوص امریه سربازان در دستگاه‌های مختلف مهلت دو الی سه ساله از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای خدمت سربازان در این دستگاه‌ها تعیین می‌شود. پس از پایان این مدت واگذاری سرباز به دستگاه‌های مربوطه ارزیابی می‌شود در صورتی که ارزیابی مثبت باشد، سهمیه استمرار پیدا می‌کند در غیر این‌ صورت متوقف می‌شود.رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: سالانه حدود ۳۶ هزار سرباز می‌توانند امریه دریافت کنند، اما در حال حاضر به دلیل اینکه موالید کاهش پیدا کرده طبیعتا تعداد سربازان امریه نیز محدود است، بنابراین تعداد سربازان امریه سیر نزولی پیدا کرده است. درحالی که در حدود سه الی چهار سال پیش واگذاری سربازان به دستگاه‌ها و سازمان‌ها سیر صعودی داشت، اما در حال حاضر سیر نزولی پیدا کرده است.

سردار کمالی تاکید کرد: براساس قانون اساسی و قانون خدمت وظیفه عمومی واگذاری سرباز به دستگاه‌ها و سازمان‌های غیرنظامی مشروط به وجود مشمول مازاد و همچنین عدم آسیب به آمادگی رزمی نیروهای مسلح است. در شرایط فعلی واگذاری سهمیه واگذاری سرباز به سازمان‌ها و دستگاه‌های غیرنظامی با محدودیت اعمال می‌شود.

وی با اشاره به برخی مصاحبه‌ها از سوی مسئولان نهادها و دستگا‌ه‌های مختلف در خصوص امریه سربازی گفت: بعضا برخی مصاحبه‌ها و اظهارنظرهایی صورت گرفته در خصوص امریه سربازی، قبل از این است که تقاضای اعلام شده از سوی دستگاه‌ها در ستاد کل نیروهای مسلح بررسی شود و مصوبه‌ای در این خصوص صادر شود. صحیح این است که تا پایان ارزیابی تقاضا توسط ستاد کل نیروهای مسلح مصاحبه‌ای از سوی هیچ دستگاه‌ و سازمان‌ در خصوص امریه سربازی صورت نگیرد.


منبع:افزایش حقوق سربازان امریه 98 - 99

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری -بخشنامه سرباز معلم 98-زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت فیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: افزایش حقوق سربازان امریه 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: