اعزام به خدمت زودتر از موعد
نوشته شده توسط : nezamevazifee

شرایط اعزام به خدمت زودتر از موعد

 

عزیزان همیشه همراه سایت نظام وظیفه با توجه به تکمیل ظرفیت مشمولان وظیفه نیروهای مسلح درکلیه مقاطع تحصیلی زیردیپلم ، دیپلم ،کاردانی و بالاتر تا پایان اردیبهشت ماه سال 98، رسیدگی به درخواست های مربوط به تعجیل تاریخ اعزام به خدمت در ماه های مذکور امکان پذیر نیست و از مشمولان تقاضا می شود به منظور درخواست تعجیل تاریخ اعزام به خدمت به دفاترخدمات الکترونیک انتظامی(پلیس +10) مراجعه نکنند.به همین خاطر مرکز سامانه صدای مشاور با سالها تجربه در زمینه نظام وظیفه و خدمت سربازی به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به همه شما عزیزان میباشد.

 

 

      ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,

 

در این مقاله به توضیح بیشتر به عناوین زیر پرداخته ایم

 

امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود

به چه کسانی مشمول خدمت سربازی می گویند؟

مدارک مورد نیاز اعزام به خدمت سربازی

 

 

 

 

 

 

 

امکان تمدید تاریخ اعزام به خدمت افزود

مشمولان غیر غایب تمامی مقاطع تحصیلی که دارای برگ آماده به خدمت هستند، می توانند برای ثبت درخواست تمدید تاریخ اعزام به خدمت از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که به درخواست های تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت صرفا برای یکبار رسیدگی می شود ، افزود : مشمولان داراي معاذيری مانند بیماری ، فوت بستگان درجه یک مشمول و.... مي توانند با در دست داشتن مدارك مورد نياز و مرتبط، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به مراكز وظيفه عمومي استان محل سكونت (حتي در روز اعزام) مراجعه کنند.




تمام افرادی (پسرها) که به سن ۱۸ سالگی می رسند، مشمول قانون خدمت نظام وظیفه سربازی می شوند. اگر این افراد شرایط معافیت سربازی را نداشته باشند، باید به خدمت سربازی بروند. در غیر این صورت غیبت می خورند. پس بهتر است قبل از اقدام برای سربازی اطلاعات بیشتری در مورد اعزام به خدمت نظام وظیفه داشته باشیم. در این مقاله قصد داریم تا با قوانین اعزام به خدمت سربازی بیشتر آشنا شویم و راهکار های مناسب را جهت اعزام به موقع و گذراندن خدمت سربازی در شرایط آسان تر را شرح دهیم.

 

به چه کسانی مشمول خدمت سربازی می گویند؟

در قوانین نظام وظیفه به تمام افراد مذکری که به سن ۱۸ سالگی می رسند مشمول سربازی گفته می شود.. فردی که به سن ۱۸ سالگی می رسد باید نسبت به معرفی خود به سازمان نظام وظیفه اقدام نماید و مراحل اعزام به خدمت سربازی را طی کند. بر اساس فرمول زیر سن مشمولیت محاسبه می گردد.

سن مشمولیت : سال تولد + ۱۸

    یعنی در صورتی که فرد ۱۸ سال کامل را پشت سر بگذارد از آغاز سال نوزدهم مشمول خدمت سربازی می شود.
    زمان اعزام به خدمت بستگی به مدرک تحصیلی دارد. با اخذ معافیت تحصیلی می توان خدمت سربازی را به تعویق انداخت.




مدارک مورد نیاز اعزام به خدمت سربازی

    اصل و کپی کارت ملی
    فرم مشخصات فردی
    فرم واکسیناسیون
    فرم معاینه اولیه پزشکی
    4 قطعه عکس 4*3




شرایط مشمولان دارای برگه اعزام به خدمت

همچنین دارندگان برگ اعزام به خدمت تاریخ‌های مرداد، شهریور و دی ماه هر سال که منتظر اعلام نتیجه آزمون‌مراکز سنجش آموزش عالی هستند نیز زمان اعزام به خدمتشان حسب مورد حداکثر تا ۲ ماه به تعویق می‌افتد.

البته برای ورزشکاران نیز این امکان وجود دارد و ورزشکاران تیم‌های ملی با درخواست فدارسیون مربوطه جهت اعزام به مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی، زمان اعزامشان بنا به تشخیص رئیس سازمان وظیفه عمومی حداکثر تا ۴ ماه به تعویق می‌افتد.

اما مشمولانی که در حال طی مراحل نهایی گزینش و استخدام در نیرو‌های مسلح می‌باشند، در صورت تأیید موضوع از سوی سازمان مربوط، اعزام به خدمتشان حداکثر تا ۴ ماه به تعویق می‌افتد.

همچنین مشمولان متاهلی که شرایط خاص نظیر تولد فرزند، بیماری شدید همسر و فرزند و ... را دارا هستند، بهتر است بدانند که زمان اعزامشان حداکثر تا ۲ ماه به تعویق می‌افتد.

گفتنی است که این امکان برای مشمولانی که قصد تشرف به حج تمتّع را دارند، وجود دارد و زمان اعزام به خدمت آن‌ها نیز حداکثر تا ۲ ماه به تعویق می‌افتد




 

پرسش و پاسخ مهم در این خصوص



1- مشمول به چه کسی گفته می‌شود؟


مشمول کسی است که در شمول قانون خدمت وظیفه عمومی قرار داشته باشد. برابر قانون، افراد از ۱۸ سالگی تمام تا ۵۰ سالگی تمام در شمول قانون وظیفه عمومی قرار دارند.


2- با توجه به تغییراتی که در قانون وظیفه عمومی صورت گرفته، سن مشمولیت در حال حاضر چه سنی است؟

برابر ماده (۲) قانون خدمت وظیفه عمومی، هر فرد ذکور ایرانی در ماهی که طی آن ماه به سن ۱۸سال تمام می‌رسد مشمول مقررات خدمت وظیفه عمومی است.



3- افرادی که سن خود را تغییر داده‌اند تکلیف آنها چیست؟

برابر قانون، سن مشمولان از لحاظ خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت از آن، تابع مندرجات اولیه اولین شناسنامه بوده و هرگونه تغییری که بعداً به عمل آمده باشد از لحاظ وظیفه عمومی معتبر نمی‌باشد مگر اینکه تغییر سن آنان بر مبنای ماده واحده قانون حفظ اعتبار اسناد سجلی مصوب سال ۶۷ صورت گرفته باشد.



4- در مورد قانون مربوط به تغییر سن توضیح بیشتری دهید؟

برابر ماده واحده قانون حفظ اعتبار اسناد سجلی مصوب ۱۳۶۷، تغییر تاریخ تولد اشخاص ممنوع است. در تبصره این قانون آمده: صاحب شناسنامه تنها یک بار در طول عمر و در صورتی که اختلاف سن واقعی با سن مندرج در اسناد سجلی به تشخیص کمیسیون مربوط، بیش از ۵ سال باشد می‌تواند سن خود را اصلاح نماید.



5- تغییر سن برای بستگان مشمول مانند پدر، در ارتباط با معافیت کفالت پذیرفته می‌شود؟

خیر. سن بستگان و افراد تحت تکفل مشمولان از لحاظ معافیت،‌تابع مندرجات اولیه اولین شناسنامه آنان است و هرگونه تغییری که بعداً به عمل آمده باشد از لحاظ وظیفه عمومی معتبر نخواهد بود مگر اینکه شناسنامه اولیه آنان با حکم قضایی ابطال شده باشد که در این صورت شناسنامه جدید ملاک است.

 

 

منبع:شرایط اعزام به خدمت زودتر از موعد

 

 

 

کد سخا - استخدام وزارت دفاع -اعزام به خدمت -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -پیام آوران بهداشت -استخدامی نیروی انتظامی 98 -قیمت خرید خدمت سربازی-معافیت پزشکی چشم -استعلام آنلاین کارت پایان خدمت -حقوق سربازان در سال 98 -حقوق ایثارگران چقدر است -نتایج میانجیگری -ثبت نام سرباز معلم 98 -حقوق سربازان -مدت خدمت سربازی در سال 98 -سایت ثبت نام سرباز معلم -کد رهگیری کارت ایثار ارتش -مزایای کارت ایثارگری -بخشنامه سرباز معلم 98-زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت فیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم _تاریخ اعزام به خدمت لیسانس ها_معاف از رزم گروه ب-خرید خدمت سربازی





:: برچسب‌ها: اعزام به خدمت زودتر از موعد ,
:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: