مشاوره آنلاین تلفنی سربازی 98 - 99
نوشته شده توسط : nezamevazifee

مشاوره تلفنی سربازی 98 - 99  

 

برای اقدام کردن جهت دریافت معافیت می توانند به راحتی از مشاوره معافیت استفاده کرده تا مشاورین مجرب در این زمینه با اطلاع از شرایط و ویژگی های فردی آنان بهترین گزینه ی مناسب آن ها را پیشنهاد نمایند.مشاوره معافیت در زمینه های مختلفی انجام می شود که در این مقاله به بررسی برخی از انواع معافیت و مشاوره در خصوص آن ها می پردازیم.عناوین مهم و قابل بحث در این مقاله عبارت اند از:

 

مشاوره نظام وظیفه و معافیت سربازی

 

مشاوره معافیت تحصیلی

 

مشاوره تلفنی امریه خدمت سربازی

و..

 

دوستان عزیز شما میتوانید برای دریافت مشاوره نظام وظیفه و راهنمایی بیشتر با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

 

 

مشاوره نظام وظیفه و معافیت سربازی

مشاوره نظام وظیفه و معافیت از سربازی به بررسی انواع معافیت ها پرداخته و جزئیات دقیقی از هر نوع از معافیت ها را در اختیار افراد قرار می دهد.همچنین مشاوره نظام وظیفه به شما کمک می کند تا شرایط دریافت پذیرش خدمت در ارگان های مختلف همچون سپاه، نیروی انتظامی، شرکت نفت، صدا و سیما، ارتش، آموزش و پرورش و… را جویا شده و در صورت امکان نسبت به دریافت هر کدام از آن ها اقدامات لازم را انجام دهید.

 

مشاوره معافیت همچنین به افراد کمک می کند تا اطلاعات کاملی درباره ی انواع کسری از خدمت همچون موارد زیر به دست آورند:

  •     کسر از خدمت از طریق دریافت طرح
  •     کسر از خدمت بسیج
  •     کسر از خدمت خانواده های معزز شهدا، ایثاگران و نیز آزادگان


همچنین از دیگر خدماتی که مشاورین نظام وظیفه می توانند ارائه نمایند مشاوره در خصوص زمان اعزام به خدمت افراد با مدارک تحصیلی متفاوت است.

 

 

مشاوره معافیت تحصیلی

همیشه اولین موردی که برای تاخیر انداختن در رفتن به سربازی به ذهن مشمولان می رسد، معافیت تحصیلی است. بنابراین بسیاری از مشمولان برای آن که وارد دوران غیبت نشوند بلافاصله وارد دانشگاه شده و از معافیت تحصیلی استفاده می کنند تا بتوانند کمی بعد درباره ی آن فکر کنند. غافل از آن که این تاخیر باعث سست شدن و مدام پشت گوش انداختن فکر کردن و انتخاب روش مناسب برای حل معضل سربازی می شود.
در این میان دریافت مشاوره معافیت از مراجع غیر معتبر که اطلاعات درستی در این زمینه ندارند می تواند شما را گمراه کرده و مشکلات شما را افزایش دهد.



 

مشاوره تلفنی امریه خدمت سربازی 

ارگان های که امریه می گیرند عبارتند از :1)امریه سربازی شرکت نفت 2)امریه سربازی سپاه 3)امریه سربازی شهرداری 4)امریه سربازی انرژی اتمی 5)امریه سربازی خاتم انبیاء 6)امریه  سربازی آموزش و پرورش  7)امریه صنعت و معدن تجارت 8)امریه سربازی مخابرات و ..

با توجه به اینکه زمانی که آقایون به سن 18 سالگی میرسند مشمول خدمت سربازی میباشند می توانند دوران خدمت سربازی خود را به صورت   سپری کنند یکی از عمده ترین مشکلات مشمولین نداشتن اطلاعات کافی در خصوص لیست ارگان های امریه سربازی  ،شرایط گرفتنن امریه سربازی ،مراحل گرفتن امریه سربازی .. میاشد .سامانه صدای مشاور با سالها سابقه مشاوره راهنمای مناسبی برای مشمولین خدمت سربازی میباشد.

 

 

مشاوره تلفنی معافیت خدمت سربازی

معافیت خدمت سربازی 98مهم ترین موردی است که ذهن مشمول خدمت سربازی را درگیر خود  میکند و اکثر مشمولین خدمت سربازی به دنبال گرفتن معافیت خدمت سربازی میباشد اما به علت نداشتن اطلاعات کافی موفق نمی شوند. چون مدت خدمت سربازی طولانی میباشد همه مشمولین دنبال روش های مختلف هستند که مدت خدمت سربازی خود را کاهش دهند یکی از راه های کاهش مدت خدمت سربازی  استفاده از معافیت خدمت سربازی  98میباشد این معافیت ها عبارتند از: معافیت کفالت و معافیت پزشکی و معافیت تحصیلی و  معافیت خاص و ..سامانه صدای مشاور  با مجرب ترین مشاورین خود راهنمای مناسبی برای مشمولین خدمت سربازی برایی گرفتن معافیت خدمت سربازی 98 میباشد مشمولین عزیز می توانند با کمک مشاورین سامانه صدای مشاوره از خدمت سربازی معاف شوند

 




منبع:مشاوره تلفنی سربازی 98 - 99  

 
 
 
 
 
 
 

زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت سربازی - کسری خدمت بسیج  - معاف از رزم - مدت خدمت سربازی در سال 97 - 98 -خرید بیمه سربازی - هزینه گرفتن پاسپورت -کارت ایثارگری -مدت خدمت سربازی -





:: برچسب‌ها: مشاوره آنلاین تلفنی سربازی 98 - 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: