وسایل ممنوعه در سربازی 98
نوشته شده توسط : nezamevazifee

وسایل ممنوعه در سربازی 98

 

عزیزان مشمول اول از همه توجه داشته باشید که خیلی از اقا پسرا در روز اول ورود به پادگان ها خیلی از باید و نباید ها را نمیدانند اینکه چه وسایلی نباید به پادگان برده شود و ... در این مقاله به صورت کامل به این امر پرداخته ایم امدواریم مشمولین عزیز بعد از خواندن این مقاله کاملا با ممنوعیت های سربازی و وسایتلی که نباید برده بشه به پادگان ها اشنایی پیدا کنند و نگرانی ها از بین رفته باشد عزیزان همراه شما می توانید تمامی سوالات خود را در خصوص نظام وظیفه از سامانه صدای مشاور بپرسید تنها با شماره گیری شماره ها ی زیر.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,






لوازم بهداشتی در پادگان

خیلی نباید انتظار بهداشت در سطح خوبی را داشته باشید این اتفاق در یک محیط عموما آن طور که شما انتظارش را دارید رخ نخواهد داد. پس بهترین کار این است که هر چه لازم دارید را خودتان فراهم کنید.دستمال کاغذی و یا دستمال مرطوب را به هیچ عنوان فراموش نکنید، قطعا ممکن است با توجه به شرایط مدت زمانی را دسترسی به حمام نداشته باشید؛ در چنین مواقعی باید از نظر بهداشتی تمامی موارد را رعایت کنید تا دچار بیماری نشوید.مایع دستشویی، پودر لباسشوئی و مایع ظرفشوئی را فراموش نکنید، صابون و شامپو نیز از موارد ضروری دیگری هستند که احتمالا به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد.




سربازان آموزشی پذیرفته شده دو دسته اصلی می باشند


1 . دانشجو : به سربازانی که فوق دیپلم به بالا باشند گفته می شود و هر کدام علامت خاص خود را بر روی لباس خود دارند . که با نور های جناقی شکل روی ساعد و مچ و نوار هایی که روی کناره ی شلوار دوخته می شوند قابل تشخیص می باشند . به عنوان مثال اگر نوار روی دست و پا هر دو نارنجی باشد نشانه مدرک فوق دیپلم و اگر نوار دست نارنجی و نوار پا قرمز باشد نشانه مدرک لیسانس می باشد . اگر هر دوی نوار ها قرمز باشد نشانه فوق لیسانس و یا دکترا و حتی پزشکی می باشد .دانشجویان معمولا در گردان 1 بوده و از رفاه بیشتری نسبت به سربازان دیپلم و عادی برخوردار می باشند .


2 . سربازان آموزشی : به کسانی که دیپلم داشته باشند ( دیپلم وظیفه ) و سربازان زیر دیپلم ( سرباز وظیفه ) سرباز آموزشی گفته می شود و در کنار هم در گردان های 2 ، 3 و 4 گرد هم  می آیند . لباس اسن سربازان یک شکل بوده و فرقشان با دانش جویان نداشتن نوار های قرمز و نارنجی روی دست و پای آنهاست .



آشنایی با لباس های سربازی


سردوشی ها : سربازانی با لباس خاکی خواهید دید که روی دوششان نوار مشکی رنگی دوخته اند ( سردوشی ) آنها سربازانی هستند که دوره آموزشی شان تمام شده و همانجا در حال خدمت هستند . به آنها سردوشی خطاب می شود .


لباس استتار: با پوتین که لباس مربی های آموزشی معمولا به این شکل است و با توجه به درجه باید آنها را شناخت .


نکته : بعضی سربازان سردوشی بر حسب یگان یا پستی که دارند لباس استتار لجنی می پوشند ولی بجای درجه همان سردوشی دارند . آنها سرباز سردوشی هستند و مثلا راننده یا سرباز بهداری و یا عقیدتی سیاسی هستند .


لباس افسری ( پیراهن کرم و شلوار صدری رنگ و کفش ): این لباس ها هم به افسران وظیفه تعلق دارد و هم به پرسنل کادری . ولی فرقی که همیشه باید به آن دقت کرد نشان هایی است که پرسنل کادری روی سینه خود آویزان می کنند ولی درجه داران وظیفه آن را ندارند .


لباس استتار خاکی : این لباس هم مخصوص پرسنل کادری است و روز های خاصی آن را می پوشند از قبیل دو شنبه ها که صبحگاه عمومی است و باید رژه بروند .

 


 

منبع:وسایل ممنوعه در سربازی 98

 
 
 

زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت سربازی - کسری خدمت بسیج  - معاف از رزم - مدت خدمت سربازی در سال 97 - 98 -خرید بیمه سربازی - هزینه گرفتن پاسپورت -کارت ایثارگری -مدت خدمت سربازی -





:: برچسب‌ها: وسایل ممنوعه در سربازی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: