ساعت کار سربازان ارتش سال 98 - 99
نوشته شده توسط : nezamevazifee

ساعت کار سربازان ارتش 98 - 99

مشمولین عزیزی که در شرف رفت به خدمت سربازی هستند باید به نکاتی توجه داشته باشن ما در این مقاله سعی داشته ایم ان نکات را یادآور بشیم و خیلی سوالاتی که ذهن مشمولان را در این ایام به خود مشغول کرده در این مقاله به انها پاسخ داده شده خب شما وقتی برای اعزام به خدمت سربازی اقدام میکنید پس از انجام مراحلی مشخص خواهد شد که شما در ارتش خدمت میکنید یا اینکه سپاه وا اینکه خدمت د سپاه و ارتش چه فرق هایی باهم دارند؟ ساعت کار سربازان در ارتش چقدر هست ؟و .... دراین مقاله به این سوالات پاسخ داده شده و همچنین شما دوستان می توانید با شماره گیری شماره های زیر و ارتباط با مشاوران مرکز سامانه صدای مشاور سوالات خود در این زمینه مطرح نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

ایام تعطیل جزو مرخصی سربازان محسوب نمی‌شود

جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایام تعطیل جزو مرخصی سربازان محسوب نمی‌شود، خاطرنشان‌کرد: روزهای پنج‌شنبه دربرخی از یگان‌ها تعطیل است که بنابراین این روز نیز برای سربازان مشغول به خدمت مانند جمعه‌ها و سایر ایام تعطیل به عنوان تعطیلات حساب شده و جزو مرخصی آنان محسوب نمی‌شود.

کمالی با بیان اینکه این قوانین به عادلانه‌تر شدن مرخصی سربازان در مناطق مختلف کمک کرده و در بسیاری از موارد روزهای مرخصی را افزایش داده در خصوص قوانین جدید مدت مرخصی سربازان نیز گفت: برابر مقررات قبلی مدت مرخصی کارکنان وظیفه در مناطق عادی 30 روز در سال و در مناطق بد آب و هوا 45 روز در سال بود که در این مقررات تفاوتی میان مرخصی افرادی که در مناطق بد آب و هوای درجه یک تاچهار خدمت می‌کردند، وجود نداشت.روز مرخصی نیز در اختیار فرماندهان و مسئولان است که به مقتضای ابراز لیاقت و شایستگی به سربازان داده می‌شود.

کمالی ادامه داد: در قانون قبلی در مرخصی کسانی که در محل سکونت خود اشتغال داشتند و گاهی بعد از ساعت اداری به منزل می‌رفتند با کسانی که صدها کیلومتر دورتر از محل سکونت خود خدمت می‌کردند، تفاوتی وجود نداشت. 


 

دوره های کد درپدافند هوایی

بعد از گرفتن امریه ی سری افراد لیسانسه دوره کد میخورن.کسانی که توی امریه هاشون مینویسه مثلا "عملیات پداه"، این دسته میشن زیرمجموعه ی سرباز های عملیاتی پدافند و باید دوره ببینن  و در چند بخش خدمت میکنن یا توپ (که بستگی به یگان خدمتی داره ، مثلا بعضی پادگان ها فقط توپ 23 میلیمتری دارن و بعضیا موشک های هاگ و یا سامانه های پیشرفته تر ) و یا دیده بان.

معمولا دوره های توپ و دیده بانی توی همون پادگان طی 2 3 هفته صورت میگیره و کم پیش میاد بفرستن شهر دیگه. اما گاهی هم میفرستن یک ماه یا بیشتر یک پادگان دیگه سرباز دوره ببینه و برمیگرده سر یگان خودش.یک سری افراد هم دوره ی کد مربیگری میخورن، این افراد بعد از 2 ماه آموزش دیدن امریه میگیرن و احتمالا باز تقسیم میشن و ارشد آموزشی میشن.


 

دوره ی کد دژبانی

دوره ی کد دژبانی هم مثل مربیگریه و بعد از طی دوره،دوباره امریه میگیرن و تقسیم میشن. بعد از طی دوره این افراد درجشون هم افزایش پیدا میکنه و ستوان سه میشن.



 

 

برای سربازان دارای شرایط خاص كه هزینه زندگی را به دوش دارند، چه تسهیلاتی در نظر گرفته‌اید؟

برابر دستورالعمل‌ها، برای سربازان دارای شرایط خاص كه هزینه زندگی را به دوش دارند؛ تعریف خاصی وجود دارد. پس از آنكه سربازان پذیرش می‌شوند، اطلاعات آنها را دریافت می‌كنیم و اسامی آنهایی را كه دارای شرایط خاص یا متأهل هستند، به نزاجا اعلام می‌كنیم تا در طرح تقسیم، حتی‌الامكان در شهر محل زندگی خودشان خدمت كنند. به تمامی فرماندهان نیز گفته‌ایم كه در بدو ورود سربازان، با آنها گفت‌وگوی حضوری داشته باشند و از سابقه زندگی آنها مطلع شوند تا سربازان بتوانند علاوه بر خدمت در پادگان، به مسایل شخصی و خانوادگی خود نیز رسیدگی كنند. حتی در مواردی با سربازانی مواجه شده‌ایم كه بهتر بوده به مركز آموزش دیگری اعزام شوند تا بتوانند به مسایل خانوادگی‌شان رسیدگی كنند، كه در این باره نیز با هماهنگی بازرسی، همكاری‌های لازم را با آنها كرده‌ایم و آنها را به مركز آموزش دیگری فرستاده‌ایم. همچنین در حال حاضر، در این پادگان، مركز مشاوره تشكیل شده و برای عزیزانی كه مشكل خاصی دارند، بررسی‌های روانی انجام می‌شود و حتی گاهی اوقات برای درمان آنها نیز اقدام‌های لازم را انجام می‌دهیم.

 

 

برخی از سربازان می‌گویند، دوره سربازی دوره تلف‌كردن وقت است. شما در این زمینه چه كارهایی كرده‌اید تا این دید را تغییر دهید؟

بحث نخست، بحث فرهنگ‌سازی پیش از اعزام به خدمت است. این دید پیش از خدمت شاید وجود داشته باشد، اما خیلی از عزیزانی كه چنین دیدی دارند، عملاً پس از اعزام به خدمت و انجام خدمت مقدس سربازی و با دیدن نقش مهمی كه در یكان خود و جامعه دارند، با تغییر نگرش مواجه شده و نه تنها دوره سربازی را دوره وقت‌تلف‌كردن نمی‌دانند، بلكه آن را دوره‌ای مفید و حتی ضروری معرفی می‌كنند.




روز اول معرفی به یگان

در هر نیروی افتادید سعی کنید به هر طریق ممکن در استان های خوب بیوفتید، استان هایی که لب مرز نباشن، بد ترین استان ممکن سیستان و بلوچستان است، این طور استان ها چون امن نیستند هرچقدر هم نیرو داشته باشند باز هم نیرو کم دارند چون منطقه نا امن است، و برای تامین امنیت یک ساختمان به جای 2 سرباز باید از 10 سرباز استفاده کنند.

این چیزهای که گفتم مقدمات بود، سربازی رو میشه به دو قسمت تقسیم کرد دوره آموزشی و دوره یگان، در مورد دوره آموزشی نوشته زیاد است و میتونید اون رو توی همین سایت پیدا کنید که تنها آسیبی که می رساند شاید فشار فیزیکی باشد، خدمت در یگان است که شما بیشتر دوره را در ان سپری میکنید و مهمترین دوره ی خدمت محسوب میشود و البته مقاله ای در موردش زیاد نیست شما عزیزان با یک سرچ ساده در همین سایت میتوانید اطلاعات کامل را در این زمینه کسب کنید و یا اینکه با شماره 9099071611 تماس حاصل نمایید و سوالات خود را از مشاوران دریافت نمایید.

 

 

دوره خدمت سربازی مشمولان لیسانس و بالاتر

مشمولان ستاد كل نیروهای مسلح، دوره خدمت سربازی مشمولان لیسانس و بالاتر، بسیجیان فعال، فرزندان جانبازان و رزمندگان، كسر و موارد جدیدی از معافیت‌های دوره سربازی برای برخی مشمولان در نظر گرفته شده است.سرتیپ دوم پاسدار در یك نشست خبری با تشریح تسهیلات جدید خدمت مقدس سربازی، گفت: با توجه به استقبال گسترده جوانان جهت انجام به موقع خدمت سربازی و تامین مشمولان مورد نیاز كشور بنا به پیشنهاد ستاد كل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا، تسهیلات جدیدی در رابطه با خدمت نظام وظیفه جوانان در نظر گرفته شده است.

برای استفاده بهینه از تحقیقات و اختراعات محققان و مخترعان دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالی و تحقیقاتی در امر دفاع و امنیت بر اساس ضوابطی كه از سوی ستاد كل نیروهای مسلح تهیه و ابلاغ می‌شود، مدت خدمت محققان فوق‌لیسانس و بالاتر به ازای تحقیق یا اختراعی كه درباره مسایل نیروهای مسلح ارائه ‌كنند، دو ماه تا یك‌سال كسر می‌شود.

 

منبع:ساعت کار سربازان ارتش 98 - 99

 
 
 
 
 
 

زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت سربازی - کسری خدمت بسیج  - معاف از رزم - مدت خدمت سربازی در سال 97 - 98 -خرید بیمه سربازی - هزینه گرفتن پاسپورت -کارت ایثارگری -مدت خدمت سربازی -





:: برچسب‌ها: ساعت کار سربازان ارتش سال 98 - 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: