نحوه افتتاح حساب در بانک سپه برای سربازی 98
نوشته شده توسط : nezamevazifee

نحوه افتتاح حساب در بانک سپه برای سربازی

 

همانطور که میدانید آقایون سرباز در پایان هرماه حقوقی دریافت میکنند اما نه در هر حسابی و بانکی ، معمولا پایان دوره آموزشی سربازی به سربازان اعلام خواهد شد که در کدام بانک باید حساب باز کنند که حقوق دریافتی خود را از انجا برداشت نمایند به همین علت ما در این مقاله به صورت کامل این مهم را توضیح داده ایم و امیدواریم خواندن این مقاله برای شما مفید باشد در صورت دریافت اطلاعات بیشتر از مشاوران مرکز سامانه صدای مشاور میتوانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

شرایط بهره مندی از تسهیلات توسط مشمولین نظام وظیفه

رئیس اداره کل امور موظفین تأکید کرد: با رعایت کلیه ضوابط و مقررات قید شده در بخشنامه طرح سرباز وطن هیچگونه محدودیتی به منظور افتتاح حساب و دریافت تسهیلات برای مشمولین وجود ندارد و سربازان می توانند پس از پایان دوران خدمت وظیفه و پیوستن به بازار کار به صورت مدیریت شده و بهینه از تسهیلات متعلقه استفاده نمایند.

 

 

شرایط استفاده از این طرح و تسهیلات آن

افتتاح حساب می بایست از طریق منوی مخصوص طرح (حساب های قرض الحسنه پس انداز، جاری بدون دسته چک، سرمایه گذاری کوتاه مدت) انجام پذیرد و میزان تسهیلات متعلقه بر مبنای میانگین حداقل موجودی حساب و امتیاز کسب شده در طی دوره سپرده گذاری به صورت سیستمی محاسبه می شود. حداقل مدت زمان سپرده گذاری برای اخذ تسهیلات بانکی 21 ماه (معادل زمان خدمت نظام وظیفه) و محاسبه امتیاز دریافت تسهیلات برای هر حساب حداکثر 60 ماه پس از زمان سپرده گذاری توسط سیستم انجام شده و پس از آن امتیاز برای آن حساب منظور نخواهد شد.

 

طرح سرباز وطن بانک سپه 98 چیست؟

واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه 98 – 99 : مشمولان خدت سربازی که انسال به امر خدمت سربازی اعزام می شوند، باید قبل از اعزان در بانک سپه حساب باز کنند و حقوق پرداختی توسط نظام سربازی به حساب بانک سپه مشمولان واریز خواهد شد، که در آینده می توانند از تسهیلات این بانک استفاده نمایند.

 

 

پرسش و پاسخ های مهم در این خصوص


 – اگر مشمول قبل از زمان اعزامش برای معافیت پزشکی اقدام نماید و معاف از رزم شود آیا برای وی غیبت اولیه درج می شود؟
در صورتیکه مشمول معاف از رزم شود و در اولین اعزام که اعلام گردیده به خدمت اعزام شود ، غیبت اولیه برای او درج نمی‌شود. به شرط آنکه با غیبت وارد شورای پزشکی نشده باشد.

 – آیا مشمولان غایب می توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند؟
خیر – مشمولان غایب قانوناً نمی توانند به استخدام نیروهای مسلح درآیند مگر اینکه غیبت مشمول توسط سازمان وظیفه عمومی جهت استخدام در نیروهای مسلح موجه تلقی شود که این امر صرفاً در صورت داشتن معاذیر موجه از سوی مشمول امکان پذیر می باشد.

 – آیا مشمولانیکه سابقه خدمت قبلی دارند و بعلل قانونی از خدمت ترخیص می‌گردند(مانند قبولی در دانشگاه)برای ادامه خدمت باید به یگان قبلی اعزام گردند؟
بله ، اینگونه مشمولان جهت ادامه خدمت باید به همان یگان خدمتی قبلی اعزام گردند.

 – غایب بین راه به چه مشمولانی گفته می شود؟
یه مشمولانیکه مرکز آموزش آنان مشحص گردیده است و در حین عزیمت به مرکز آموزش مرتکب غیبت شود غایب بین راه گویند.

 – مشمولانیکه خدمت قبلی داشته انددر صورتیکه مرتکب غیبت منجر به فرار شوند و مجدداً با کتمان حقیقت به یگان دیگری اعزام شوند وضعیت ایشان چگونه است؟
برابر ماده ۲۲ آئین نامه اجرائی خدمت ثانویه کان لم یکن تلقی شده و باید مجددا خدمت خود را از یگان اولیه ادامه و به پایان رساند.ه چند که با توجه به راه اندازی سیستم مکانیزه در وظیفه عمومی کتمان این موضوع عملاً وجود ندارد.

 – مدت زمانی که فارغ التحصیلان دانشگاهها و سایر موسسات آموزش عالی فرصت دارند پس از فارغ التحصیلی خود برای خدمت وظیفه عمومی اقدام نمایند چند ماه است؟
از زمان فراغت از تحصیل حداکثر بمدت شش ماه مهلت دارند که مدارک خود را از طریق دفاتر پلیس+۱۰ در سیستم مکتنیزه وظیفه عمومی ثبت نمایند و نسبت به پیگیری وضعیت مشمولیت خود اقدام کنند.

 – آیا مشمولین غایب می توانندبرای شرکت در آزمایشات رانندگی و دریافت گواهینامه اقدام نمایند؟
خیر ، زیرا شرکت در آزمایشات رانندگی و اخذ گواهینامه ،منوط به ارائه برگه اعزام بخدمت بدون غیبت یا کارت معافیت یا کارت پایان خدمت یا گواهی صادره از نیروهای مسلح مبنی بر استخدام می باشد.

 

 

 واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه

شعب بانک سپه باید ضمن اطلاع رسانی به مشمولین درخصوص این طرح به افتتاح حساب در منوی مخصوص در سیستم شعب اقدام نمایند. با ورود مشمولین به این طرح بخشی از نیازهای تسهیلاتی این افراد پس از پایان خدمت وظیفه به نسبت سپرده گذاری تأمین می شود.

 

 

شرایط واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه

واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه : با رعایت کلیه ضوابط و مقررات قید شده در بخشنامه طرح سرباز وطن هیچگونه محدودیتی به منظور افتتاح حساب و دریافت تسهیلات برای مشمولین وجود ندارد و سربازان می توانند پس از پایان دوران خدمت وظیفه و پیوستن به بازار کار به صورت مدیریت شده و بهینه از تسهیلات متعلقه استفاده نمایند.

 

واریز حقوق سربازان توسط بانک سپه 

افتتاح حساب باید از طریق منوی مخصوص طرح (حساب های قرض الحسنه پس انداز، جاری بدون دسته چک، سرمایه گذاری کوتاه مدت) انجام پذیرد و میزان تسهیلات متعلقه بر مبنای میانگین حداقل موجودی حساب و امتیاز کسب شده در طی دوره سپرده گذاری به صورت سیستمی محاسبه می شود.



رئيس اداره كل امور موظفين تامين بخشي از نيازهاي تسهيلاتي مشمولين نظام وظيفه، پس از پايان خدمت وظيفه را از مزاياي طرح سرباز وطن برشمرد.در حال حاضر افراد مشمول خدمت در نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران براي تكميل و دريافت دفترچه اعزام به خدمت الزاماً مي بايست دربانك سپه يك حساب افتتاح نمايند و به سازمان نظام وظيفه اعلام تا در دفترچه اعزام براي واريز و پرداخت حقوق در حين خدمت وظيفه درج گردد. ضمن اطلاع رساني به مشمولين درخصوص اين طرح به افتتاح حساب در منوي مخصوص در سيستم شعب اقدام نمايند.درباره مزيت اين طرح براي سربازان با ورود مشمولين به اين طرح بخشي از نيازهاي تسهيلاتي اين افراد پس از پايان خدمت وظيفه به نسبت سپرده گذاري تامين مي شود.

 

 
 
 
 

زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت سربازی - کسری خدمت بسیج  - معاف از رزم - مدت خدمت سربازی در سال 97 - 98 -خرید بیمه سربازی - هزینه گرفتن پاسپورت -کارت ایثارگری -مدت خدمت سربازی -





:: برچسب‌ها: نحوه افتتاح حساب در بانک سپه برای سربازی 98 ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: