کسری خدمت برای فرزندان کارمندان دولت 98 99
نوشته شده توسط : nezamevazifee
شروط کسری خدمت برای فرزندان کارمندان دولت

عزیزان و همراهان سایت نظام وظیفه ما در این سایت به صورت تخصصی و به روز اخبار نظام وظیفه را در اختیار شما مشمولان گرامی قرار میدهیمو امیدواریم هستیم که مطالب امده در این سایت برای شما همراهان مفید و کاربردی بورده باشه توجه داشته باشید که در هر حوزه از نظام وظیفه که شما مشکل و یا ابهامی داشته باشید می توانید با یک سرچ ساده در همین سایت به صورت جامع ان مبحث را مطالعه نمایید لذا در این مقاله میخواهیم در خصوص کسری خدمت برای فرزندان کارمندان دولت برایتان بنویسیم با ما همراه باشید...در صورت تمایل به مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص سربازی, آموزشی , کسری خدمت و معافیت ها و ... میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی 

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

اعلام هزینه‌ها و شرایط ثبت درخواست

کریمی درباره اینکه هزینه و شرایط ثبت درخواست برای بهره مندی از معافیت رزمندگی و ایثارگری چقدر است گفت: شش هزار تومان تنها مبلغی است که باید در دفاتر پلیس + 10 پرداخت شود. درخصوص مدارک نیز باید بگویم که این مدارک در مرحله نخست یعنی هنگام ثبت نام تنها براساس خوداظهاری متقاضیان انجام خواهد شد. بنابراین با توجه به اینکه اطلاعات تمامی فرزندان و همچنین مدارک مربوط به رزمندگی، ایثارگری و جانبازی باید در فرم وارد شود لازم است که متقاضیان یا این اطلاعات را کاملا در ذهن داشته باشند یا کپی از آن را به همراه داشته باشند تا امکان پر کردن فرم برایشان فراهم شود.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا درباره اینکه آیا تنها باید فرد رزمنده، ایثارگر یا جانباز نسبت به ثبت نام اقدام کند یا خیر نیز گفت: هرکسی می‌تواند از طرف افراد ثبت نام کند. بنابراین ممکن است برخی‌ها توسط فرزاندانشان یا همسرانشان ثبت نام شوند اما مهم آن است که تمامی افراد در این مدت یک ماهه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

قانون معافیت ایثارگری، رزمندگی و آزادگی

آیا با اجرای این قانون، قانون معافیت‌های ناشی از رزمندگی، ایثارگری و آزادگی ملغی شده یا خیر؟ تصریح کرد: این قانون همچنان پابرجاست و براساس آن به ازای هر 25 درصد جانبازی امکان معافیت یکی از فرزندان ذکور وجود دارد همچنین به ازای هر 30 ماه رزمندگی نیز یکی از فرزندان ذکور می‌تواند از انجام خدمت سربازی معاف شود.جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد که افرادی که به واسطه این قانون معاف شوند جزو سهمیه 20 هزار نفری سالانه نیستند.


 

 

 

 

 

شروط کسر خدمت برای فرزندان کارمندان دولت و نیروهای مسلح

کریمی همچنین با اشاره به آن دسته از کارمندان دولت که در زمان هشت سال دفاع مقدس در مناطق جنگی مشغول به خدمت بودند نیز گفت: فرزندان این افراد نیز با توجه به شرایط و دستورالعملی که ابلاغ شده می‌توانند از این کسر خدمت‌ ها بهره مند شوند به عنوان مثال فردی که در دوران دفاع مقدس کارمند وزارت نیرو بوده و وظیفه برق رسانی به مناطق جنگ زده را داشته گرچه رزمنده نبوده اما به سبب حضور و خدماتی که در مناطق جنگی داشته می‌تواند از این کسر خدمت‌ها برای فرزندش استفاده کند.


 

نحوه دریافت کسر خدمت سربازی برای کارکنان دولت

در خصوص نحوه دریافت کسر خدمت سربازی برای کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق جنگی مشغول به خدمت بودند، اظهار کرد: طبق مقررات سند راهبردی رزمندگان، سوابق کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی یعنی تا 27 مرداد 67 برای انجام وظایف سازمانی خود در مناطق و شهرهای جنگی خدمت کرده اند، به عنوان سابقه جبهه محاسبه می شود و فرزندان این افراد می توانند از تسهیلات کسر خدمت استفاده کنند اما این تسهیلات شامل مناطق امنیتی درگیر نمی شود.



کسری خدمت فرزندان کارمندان دولت

کسری خدمت فرزندان کارمندان دولت نیز جزو کسر خدمت ایثارگران قرار می گیرد و بر طبق گفته رئیس نظام وظیفه عمومی برخی از کارمندان دولت که در زمان جنگ در مناطق عملیاتی مشغول به کار بوده اند به عنوان ایثارگر تعیین می شوند و می توانند از طریق دفاتر پلیس ۱۰+ ثبت نام نمایند. همچنین کارمندان نیروهای مسلح که در طرح امام حسن مجتبی در مناطق عملیاتی در طی سال های متمادی شرکت داشته اند نیز جزو مشمولان این طرح هستند.

کسری خدمت فرزندان کارمندان دولت نیز زیر مجموعه قانون کسری خدمت رزمندگان، جانبازان و آزادگان است و دارندگان شرایط لازم تا دهم دی ماه فرصت دارند در دفاتر الکترونیک انتظامی ثبت نام را انجام دهند.


 

فرزند ایثارگرانی که سابقه حضور در جبهه دارند

ایثارگرانی که سابقه حضور در جبهه دارند به ازای هر ماه یک ماه از خدمت سربازی فرزند کسر می‌شود؛ همچنین به ازای هر 25 درصدی جانباز یک فرزند معاف از خدمت می‌شود و اگر به عنوان مثال جانبازی 50 درصد جانبازی داشته باشد 2 فرزندش از خدمت سربازی معاف می‌شوند.رزمندگانی که در جنگ تحمیلی ایران و عراق 30 ماه در جبهه‌ها علیه دشمن جنگیدند می‌توانند یکی از فرزندان خود را از خدمت معاف کنند.همچنین بعضی از کارمندان در زمان 8 سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی مشغول به کار بودند که این افراد هم در زمره ایثارگران قرار می گیرند.

کمالی با اشاره به مشمولان غایب تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی تصریح کرد: ضوابط تخفیف 70 درصدی افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی برای پرداخت جریمه مشمولان غایب دارای هشت سال غیبت، براساس هماهنگی با دو سازمان فوق اعلام شد.




منبع:شروط کسری خدمت برای فرزندان کارمندان دولت

 
 
 

زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت سربازی - کسری خدمت بسیج  - معاف از رزم - مدت خدمت سربازی در سال 97 - 98 -خرید بیمه سربازی - هزینه گرفتن پاسپورت -کارت ایثارگری -مدت خدمت سربازی -





:: برچسب‌ها: کسری خدمت برای فرزندان کارمندان دولت 98 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: