نحوه محاسبه کسری خدمت سربازی کارکنان دولت در مناطق عملیاتی
نوشته شده توسط : nezamevazifee

نحوه محاسبه کسر خدمت کارکنان دولت در مناطق عملیاتی

نحوه دریافت کسر خدمت سربازی برای فرزندان کارکنان دولت که در زمان ۸ سال دفاع مقدس در مناطق جنگی مشغول به خدمت بودند، اظهار کرد: آن دسته از کارکنان دولت که در اجرای وظایف سازمانی خود از تاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ تا ۲۷/۰۵/۱۳۶۷ در مناطق امنیتی درگیر مشغول خدمت بوده و در شُمول مصوبه اخیر ستاد کل نیرو‌های مسلح صرفا برای برخورداری از کسر خدمت و معافیت فرزندان خود؛ با مراجعه به اداره یا سازمان متبوع در شهرستان یا مرکز استان نسبت به تشکیل پرونده برابر ضوابط و مقررات و شیوه نامه ابلاغی اقدام نمایند.دوستان عزیز همراه در این مقاله میخواهیم در خصوص

سازمان بسیج مستضعفین

شرایط دریافت کسری خدمت فرزندان کارمند دولت

کسری خدمت فرزندان کارمندان دولت

 

برایتان مطالبی بنویسیم و امیدواریم که مطالب امده در این مقاله مورد رضایت و توجه شما همراهان عزیز قرار گیرد در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهامی میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

     ,,,,,,,,,        

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل 

,,,,,,,,

 

 

سازمان بسیج مستضعفین

معاون سرمایه نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین رعایت ۳ مورد ذیل را الزامی دانست و افزود: برابر ابلاغ شماره ۲۲۱۳/۱/۱۰/۳۳ تاریخ 98/8/15 ستاد کل نیرو‌های مسلح، نصف مدت خدمت کارکنان دولت مستقر در مناطق امنیتی درگیر، مطابق دستورالعمل جامع مناطق جنگی، امنیتی و عملیاتی موسوم به (طرح امام حسن مجتبی (ع))، به عنوان سابقه خدمت موظفی محاسبه و افراد صرفا می‌توانند از تسهیلات کسر خدمت و معافیت فرزندان برخوردار گردند.

- مفاد این ابلاغیه به کلیه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی ابلاغ گردیده و لازم است افراد ذینفع به کارگزینی اداره متبوع خود در مراکز استان‌های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه و یا ادارات خود در شهرستان‌های تابعه مراجعه نمایند.

- به منظور جلوگیری از تضییع احتمالی حقوق افراد، در حال حاضر رسیدگی و بررسی پرونده افرادی که فرزند آنان در حین خدمت دوره ضرورت و یا در شرف اعزام به خدمت می‌باشند در اولویت قرار دارد.


حسب درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارکنان دولت شاغل در مناطق امنیتی درگیر شمال غرب کشور مبنی بر محاسبه سوابق خدمت آنان برای معافیت یا کسر خدمت سربازی فرزندان آن‌ها، مراتب درخواست آنان مورد موافقت ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح قرار گرفت.



رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این مناطق فقط بعضی از شهرهای شمالغرب کشور یعنی تعدادی از شهرهای آذربایجان و کردستان و کرمانشاه را شامل می‌شود، گفت: متقاضیان باید به وزارتخانه و سازمان مربوط مراجعه و پرونده خود را تکمیل و از طریق وزارت یا سازمان به سازمان بسیج مستضعفین ارسال کنند.

کمالی با بیان اینکه این افراد نباید مستقیما به بسیج یا نیروهای مسلح مراجعه کنند، اظهارکرد: این مقررات جدید اجرایی شده و بر اساس آن تمامی تسهیلات و خدماتی که به رزمندگان مناطق عملیاتی داده می شود به این دسته از کارکنان دولت در مناطق امنیتی نیز اعطا خواهد شد به عنوان مثال اگر فردی سی ماه در مناطق امنیتی در دوران جنگ خدمت کرده باشد می تواند معادل ۵۰ درصد این مدت یعنی ۱۵ ماه برای فرزند خود کسر خدمت رزمندگی دریافت کند.



شرایط دریافت کسری خدمت فرزندان کارمند دولت

شرایط دریافت کسری خدمت فرزندان کارمند دولت چیست؟ کارمندانی که در زمان هشت ساله جنگ در مناطق عملیاتی در حال کار بوده اند و یا در طرح امام حسن مجتبی شرکت داشته اند جزو ایثارگران به شما می آیند و باید جهت ثبت نام به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند. در واقع این کارمندان در هر یک از ارگان های دولتی که در زمان جنگ در حال ارائه ی خدمات بوده است، شاغل بوده باشند. مشمول این طرح به حساب می آیند و فرزندان آنها می توانند از کسر خدمت دوره سربازی بهره ببرند.شرایط دریافت معافیت فرزندان کارمند دولت نیز همانند دیگر مشمولان عادی خدمت سربازی است. در صورتی که از شرایط هر یک از انواع معافیت های سربازی که در مقالات متعدد به آن اشاره کرده ایم را دارا باشند، می توانند معافیت سربازی بگیرند. شرایط هر یک از انواع معافیت های سربازی متفاوت و وابسته به موقعت و وضعیت فرد مشمول می باشد. بنابراین توصیه می کنیم شرایط خود را با مشاوران مرکز در میان بگذارید و با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

 

کسری خدمت فرزندان کارمندان دولت

کسری خدمت فرزندان کارمندان دولت نیز جزو کسر خدمت ایثارگران قرار می گیرد و بر طبق گفته رئیس نظام وظیفه عمومی برخی از کارمندان دولت که در زمان جنگ در مناطق عملیاتی مشغول به کار بوده اند به عنوان ایثارگر تعیین می شوند و می توانند از طریق دفاتر پلیس 10+ ثبت نام نمایند. همچنین کارمندان نیروهای مسلح که در طرح امام حسن مجتبی در مناطق عملیاتی در طی سالهای متمادی شرکت داشته اند نیز جزو مشمولان این طرح هستند.

کسری خدمت فرزندان کارمندان دولت نیز زیر مجموعه قانون کسری خدمت رزمندگان، جانبازان و آزادگان است و دارندگان شرایط لازم تا دهم دی ماه فرصت دارند در دفاتر الکترونیک انتظامی ثبت نام را انجام دهند.

 


منبع:نحوه محاسبه کسر خدمت کارکنان دولت در مناطق عملیاتی

 

زمان ثبت نام ازمون استخدامی اموزش و پرورش -کد سخا -استخدام آموزش و پرورش 98  -  امریه سربازی - خرید خدمت سربازی -  زمان برگزاری کنکور ارشد 98 -  دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 -  استخدام نیروی انتظامی -  ثبت نام نیروی انتظامی 98  -  مدت زمان انتظار برای دریافت وام ازدواج - امریه وزارت نیرو - آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98  - سرباز معلم استخدامی آموزش و پرورش -امریه - حقوق ایثارگران -زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 - 99 - پیگیری کارت پایاین خدمت -  ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 98 - اعزام نیروی کار به کرواسی - خرید سربازی 98 - مدت خدمت سربازی - کنکور 99ایثارگران ارتش شرایط خرید خدمت سربازی - آزمون مشاوران حقوقی 98 - بخشنامه سرباز معلم - کدام بانک زودتر وام ازدواج میدهد پیگیری کارت ایثارگریسامانه سخا نظام وظیفه - لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش - خرید خدمت  - خرید سربازی - استخدام نیروی انتظامی با  مدرک لیسانس - کد سخا چیست -دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی -ثبت نام سرباز معلم - کنکور 99 نظام قدیم - استعلام غیبت سربازی -  زمان ثبت نام سرباز معلم 98 - 99 -استعلام محل خدمت سربازی - استعلام کارت پایان خدمت - دریافت کد سخا-قیمت خرید سربازی - انواع معافیت سربازی - کسری خدمت بسیج  - معاف از رزم - مدت خدمت سربازی در سال 97 - 98 -خرید بیمه سربازی - هزینه گرفتن پاسپورت -کارت ایثارگری -مدت خدمت سربازی -





:: برچسب‌ها: نحوه محاسبه کسری خدمت سربازی کارکنان دولت در مناطق عملیاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: