فرم اعتراض به رای شورای پزشکی
نوشته شده توسط : nezamevazifee

دوستان عزیز همراه سایت نظام وظیفه که سوالات بسیاری در خصوص اعتراض به شورای پزشکی داشته اید ما این مقاله را به این خبر و مورد توجه شما عزیزان بود اختصاص داده ایم و عنوان هایی مثل

شرایط اعتراض به رای کمیسیون پزشکی نظام وظیفه

کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی

 و..


برایتان آماده کرده ایم تا دیگر سوال بی جوابی برای شما عزیزان خواننده باقی نماند بذا در صورت تکمیل اطلاعات خود در این زمینه می توانید با سامانه صدای مشاور تماس گرفته و از راهنمایی مشاوران با تجربه بهره مند شوید.

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی سامانه صدای مشاور "

 مشاوره دهنده تخصصی تحصیلی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد, با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 



شرایط اعتراض به رای کمیسیون پزشکی نظام وظیفه

با توجه به گستردگی بیماری هایی که شامل معافیت پزشکی می شود بنابراین تمامی مشمولینی که قصد گرفتن معافیت پزشکی دارند باید پس از مراجعه به پلیس +10 و دریافت فرم های اولیه مربوطه به پزشک های معاین اولیه اقدام نمایند. توجه داشته باشید که پزشک های معاین اولیه تنها به تشخیص بیماری و ادعای مشمول می پردازند و هیچ دخل و تصرفی در رای صادره نخواهند داشت. البته موضوعی که مشمولین باید در نظر داشته باشند این می باشد که اگر مشمول دارای نقص عضو باشد یا بیماری وی به گونه ای باشد که با چشم قابل تشخیص باشد و نیاز به معاینه نباشد ، دیگر نیازی به مراجعه به پزشک معاین اولیه نمی باشد و این افراد به کمیسیون های پزشکی مراجعه می نمایند و پس از رسیدگی، رأی نهایی برای آنان صادر می شود.

اما در صورتیکه بیماری مشمول به گونه ای باشد که برای اثبات بیماری شخص نیاز به معاینه باشد مثل بیماری پوستی یا دیسک کمر باید به پزشک معاین اولیه مراجعه نماید . پس از اینکه نوع بیماری و شدت آن توسط پزشک معاین تایید شد نتایج به شورای پزشکی ارسال خواهد شد . شورای پزشکی که متشکل از چند پزشک می باشد در خصوص معاف شدن مشمول یا معاف از رزم شدن یا معافیت موقت وی تصمیم گیری خواهد کرد و رای صادره به مشمول اعلام خواهد شد.



کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی

کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی در راستای تحقق ماده ٩١ قانون تامین اجتماعی مصوب تیرماه سال ١٣٥٤ جهت تعیین میزان از کارافتادگی جسمی و روحی بیمه شدگان تامین اجتماعی و افراد خانواده های آنان تشکیل می گردد

با گذشت زمان و با تصویب قوانین مختلف و مصوبات متعدد بطور قابل توجهی بر حجم ورودی های کمیسیون های پزشکی افزوده شده  و لذا حجم وظایف کمیسیون های پزشکی گسترش داده شده  و وظایف دیگری علاوه بر مورد اشاره شده بعنوان وظایف کمیسیون های پزشکی سازمان تامین اجتماعی مطرح می باشد .

این موارد عبارت هستند از:

1-  تعیین فرسایش جسمی و روحی بیمه شدگان شاغل در کارهای سخت و زیان آور

2- اظهارنظرصریح وقانونی درخصوص نوع کار،محل کار،میزان ساعات کاروادامه درمان بیمه شدگان

3- بررسی استراحت های پزشکی ایام بیماری بیمه شدگانی که از طرف شوراهای پزشکی ارجاع شده اند.

4- بررسی  وضعیت ادامه اشتغال بیمه شدگانی که بواسطه شغل در معرض ابتلا به بیماری یا حادثه ناشی از کار هستند .

5- بررسی وضعیت ادامه اشتغال بیمه شدگانی که بعلت بیماری ویا حوادث ناشی ازکار نیازمند ارجاع به کارسبک هستند .

6- بررسی اروتز و پروتز بیمه شدگانیکه دچار حادثه ناشی از کار شده و بهای وسایل کمک پزشکی تجویزشده بیش از1 میلیون ریال باشدیااینکه بعلت عدم پیش بینی وسایل مذکوردردستورالعمل های سازمان نیاز به مشابه سازی(همسان سازی) دارد.

7- بررسی صعب العلاج بودن بیماری کارکنان سازمان و همچنین استراحت های پزشکی بیش از سی روز  همکاران سازمانی

8- بررسی وضعیت مستمری بگیران از کار افتاده کلی یا جزئی به دلیل تغییر درجه از کار افتادگی طبق ماده نود و سه قانون تامین اجتماعی

9- بررسی وضعیت سلامتی وازکار افتادگی اولیه متقاضیان استفاده ازبیمه صاحبان حرف ومشاغل

  •     آزاد
  •     اختیاری
  •     رانندگان
  •     بافندگان قالی
  •     قالیچه
  •     گلیم
  •     زیلو
  •     وسایر بیمه های خاص


10- بررسی میزان ازکارافتادگی بیمه شدگان تبعی(پدر،مادر،همسرو…)به منظوراستفاده ازخدمات درمانی سازمان بدون در نظر گرفتن شرایط سنی مقرر در ماده پنجاه و هشت قانون تامین اجتماعی(در خصوص افراد خانواده بیمه شده که از خدمات مقرر در قانون استفاده می نمایند)



به متقاضیان توصیه می شود رای کمیسیون پزشکی بر اساس مدارک پزشکی متقاضی صادر می شود ، بنا بر این لازم است ار ابتدای مراجعه خود تمام اسناد و مدارک پزشکی مرتبط را ارایه کنید. همچنین درصد از کار افتادگی بیمه شدگان بر اساس جداول خاصی که ملاک عمل کمیسیون پزشکی هستند ، تعیین می شود .

لذا در پاسخ به این مخاطب محترم باید اعلام کرد قبل از انقضای مدت یک ماهه اعتراض (این مدت از زمان ابلاغ رای کمیسیون بدوی یعنی روز تشکیل این کمیسیون، شروع می شود و شامل روزهای تعطیل رسمی نمی شود) اعتراض خود را به شعبه ای که بیمه شده است، اعلام کند تا در نوبت رسیدگی به اعتراض در کمیسیون پزشکی تجدیدنظر قرار گیرد.

 

اقدام اوليه مشمولاني كه تقاضاي معافيت پزشكي را مي‌نمايند چيست؟

جواب: مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ( پليس +10) و اخذ دفترچه راهنما و تكميل اوراق مربوط به معافيت پزشكي ،مراجعه به پزشکان معاین اولیه ، انجام واکسیناسیون و تحويل مدارك تكميل شده به دفاتر مربوط.


مشمولي توسط پزشك اوليه معاينه و سالم تشخيص داده شده آيا مي‌تواند به نظر پزشك اوليه اعتراض كند؟

جواب: در صورت داشتن بيماري مي‌تواند اعتراض نمايد.


مشمول تقاضاي معافيت پزشكي را مي‌نمايد. ايا مي‌تواند در خلال رسيدگي انصراف دهد؟

جواب: تا طرح پرونده در شوراي پزشكي مشمول حق انصراف ندارد.

مشمولي به علت بيماري چشم در شوراي پزشكي سرباز شناخته مي‌شود و از طرفي داراي بيماري ارتوپدي نيز مي‌باشد ايا مي‌تواند براي بيماري دوم اقدام نمايد؟

جواب: بله –مراجعه به دفاتر پلیس +10 و با تکمیل برگه درخواست مجدد می تواند اقدام نماید.

 ميزان ضعف بينايي چشم براي مشمولان عادي و ديپلم چند ديوپتر مي‌باشد؟

جواب:بر اساس آیین نامه جدید ، برای مشمولان دارای مدرک فوق دیپلم و پایین تر ضعف بینایی (هیپرومتروپی و هیوچی) صرفا برای یک چشم بیش از 6دیوپتر وبرای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر صرفا یک چشم بیش از 8دیوپتر باشد.

آيا مشمولين در حين تحصيل مي‌توانند تقاضاي معافيت پزشكي نمايند؟

جواب: طبق ماده 10 آیین نامه ،رسیدگی به تقاضای معافیت پزشکی مشمولانی که برابرقانون و آیین نامه اجرایی مربوط،به تحصیل اشتغال داشته وازمعافیت تحصیلی استفاده می نمایند.پس ازفراغت ازتحصیل یا ترک تحصیل یا اخراج به عمل خواهد آمد،مگردرخصوص نقص عضویابیمارهایی که براساس ضوابط این آیین نامه وپیوست آن،مقطع تحصیلی درآن اثرنداشته باشد.

 

 

 

 

 

منبع:فرم اعتراض به رای شورای پزشکی

 

استعلام وضعیت نظام وظیفه-کد سخا نظام وظیفه-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی 97 -وضعیت نظام وظیفه|سامانه سخا نظام وظیفه-سامانه خدمات الکترونیکی نظام وظیفه تهران -درگاه نظام وظیفه نظام وظیفه و سربازی -کد سخا نظام وظیفه چند رقم است؟-نحوه استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی -نحوه دریافت کد سخا به صورت اینترنتی  -مراحل خروج از کشور دانشجویان -ثبت نام آزمون نظام مهندسی 97 - زمان آزمون نظام مهندسی 97 نوبت دوم -مشاهده سوابق بیمه خدمت سربازی -سهمیه ایثارگران در کنکور 98 -شرایط خرید سربازی  -مشاوره انلاین نظام وظیفه -سامانه سخا نیروی انتظامی - شرایط خرید خدمت سربازی -امریه-مهلت ثبت نام لاتاری 2020 -امریه شرکت نفت -امریه وزارت علوم -خرید خدمت سربازیدانشگاه اطلاعات و امنیت ملی - ایثارگران ارتش - تکمیل ظرفیت 97 -لیست پادگان های نیروی زمینی ارتش -پیگیری محل اعزام به خدمتتخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه- کارت ایثارگری به چه کسانی تعلق میگیرد- معافیت تحصیلی -مدارک لازم برای ویزا کربلا کارت ایثارگری -زمان آزمون نظام مهندسی 97 -خرید خدمت در سال 98-تلفن پاسخگویی سازمان نظام وظیفهنظام وظیفه-درگاه خدمات الکترونیک نظام وظیفه و سربازی-مشاوره نظام وظیفه-خروج از کشور مشمولین-اعزام به خدمتوضعیت نظام وظیفه-معافیت پزشکی چشم-شهریه پرستاری دانشگاه آزاد -پادگان لویزان-دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 97-دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش 97-کد سوابق تحصیلی-خرید خدمت سربازی -کد سخا-امریه سربازی-مدت خدمت سربازی -کارت پایان خدمت-پیگری کارت ایثارگری-شرایط خرید سربازی -امریه-انواع معافیت سربازی- معافیت تحصیلی-حقوق سربازی -دانشگاه افسری بانوان-مهلت خرید خدمت سربازی -خرید بیمه سربازی -استعلام غیبت سربازی-کنکور 99 نظام قدیم -

 

 





:: برچسب‌ها: فرم اعتراض به رای شورای پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: