اعلام نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی 97
نوشته شده توسط : nezamevazifee

اعلام نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی 97

 


نتیجه تصویری برای اعلام نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی 97

 

 

 

نتایج اولیه کنکور ارشد وزارت بهداشت که شامل کارنامه اولیه (کارنامه علمی) در تاریخ 21/5 /97 اعلام شد و فرصت محدودی برای انتخاب رشته به داوطلبین داده می شود. آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت جزو پر طرفدارترین آزمون های کارشناسی ارشد در بین داوطلبین می باشد و به طبع افراد شرکت کننده در آن نیز بیشتر و در نتیجه رقابت دشوارتر خواهد بود. زمان دریافت کارنامه علمی اولیه و دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل و ظرفیت پذیرش دانشگاه های پذیرنده، شروع انتخاب رشته محل، نیمه اول مرداد ماه است.



 

اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت

 

همان طور که اطلاع دارید، تمامی فارغ التحصیلان کارشناسی در رشته پزشکی و پیراپزشکی مجاز به شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت 97 می باشند و از این رو تعداد شرکت کنندگان این آزمون بالا می باشد. در این مقاله به موضوع

اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 97

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

فرآیند اعلام نتایج نهایی

تخمین رشته قبولی با رتبه در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

می پردازیم و امیدواریم مطالب مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم در صورت هر گونه و سوالی می توانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

 

,,,,,,,,,

"سامانه صدای مشاور "

مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها

برای تماس با مشاورین ما کافیست از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

 

 

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

طبق سال های گذشته، پیش بینی می کنیم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97 در اواخر بهمن ماه آغاز گردد و اواسط اسفند ادامه داشته باشد.داوطلبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به زمان های مشخص شده برای آزمون و اعلام نتایج توجه کنند ، در صورت مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 97 ، زمان اعلام شده در این مقاله درج خواهد شد.در سال 96، زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم در 24 تیرماه مشخص شد و در نیمه ی دوم شهریورماه نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد مشخص گردید.

 

فرآیند اعلام نتایج نهایی



۱- بر اساس آئین‌نامه آموزشی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می‌باشد. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود با آگاهی کامل و بر اساس شرایط شخصی و علاقه اقدام به انتخاب رشته محل تحصیل نمایند. لازم به توضیح است پس از پذیرش قوانین مربوط به جابجایی، انتقال و میهمانی بر اساس مصوبات شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی، توسط دانشگاه پذیرنده اعمال خواهد شد. لذا از هرگونه پیگیری از طریق این مرکز خودداری شود.

۲- کسانی که سال ۹۷ در آزمون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت نموده و در دانشگاه‌ها و مراکزی که تحصیل در آن‌ها رایگان می‌باشد، پذیرفته شوند و پس از ثبت‌نام یا عدم ثبت‌نام در دانشگاه از ادامه تحصیل انصراف دهند، مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۸ نمی‌باشند. بدیهی است در صورت محرز شدن عدم رعایت این امر، داوطلب متخلف محسوب شده و به هیئت بدوی رسیدگی تخلفات آزمون‌ها معرفی خواهد شد. البته افرادی که در دانشگاه‌ها و مراکزی که به‌صورت پرداخت شهریه پذیرفته شوند مشمول این محرومیت نخواهند بود.

۳- ممکن است پذیرفته‌شدگان بنا به تشخیص گروه تخصصی مربوطه، ملزم به گذراندن تعدادی واحد درسی دوره به‌عنوان دروس جبرانی یا پیش‌نیاز قبل از دوره اصلی باشند.




تخمین رشته قبولی با رتبه در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

براساس رتبه ای که آوردید، قبولی شما در یکی از دانشگاه های مورد پذیرش تخمین زده می شود. اما شانس قبولی شما علاوه بر رتبه تان، به انتخاب رشته داوطلبانی که رتبه بهتری از شما را کسب کرده اند، نیز بستگی دارد. برای درک بهتر موضوع به این مثال توجه کنید.یک داوطلب رتبه خیلی خوبی در آزمون ارشد وزارت بهداشت کسب کرده ولی دانشگاه های تهران را در اولویت های اول انتخاب رشته خود قرار نمی دهد. با این حساب این داوطلب شانس قبولی خود را به رتبه های پایین تر از خودش می دهد تا در دانشگاه های تهران قبول شوند.از طرفی هم ممکن است برخی از داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چند رشته و گرایش شرکت کرده و در همه آن ها مجاز شده باشند. این دسته از داوطلبان با انتخاب رشته و دانشگاه های مورد علاقه خود، باز هم شانس قبولی شما را در دانشگاه ها افزایش می دهند.


نکته دیگری که به شما داوطلبان عزیز کمک می کند این است که در آزمون های وزارت بهداشت سال های گذشته دیگران با چه رتبه ای چه دانشگاهی قبول شدند و پایین ترین رتبه ها در رشته مورد نظر شما در کدام دانشگاه ها قبول شده اند.



ثبت نام ارشد وزارت بهداشت

با توجه به اینکه دانشگاه های علوم پزشکی زیر نظر وزارت بهداشت میباشد آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کلا از آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم جداست در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت انتخاب رشته و گرایش یکی میباشد و لازم است مدرک کارشناسی مرتبط با آزمون کارشناسی ارشد باشد.یکی از مهم تریت دغدغه داوطلبیت عدم اطلاع از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ونحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و لیست رشته های کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و .. میباشد کنکور وزارت بهداشت این امکان را برای دانشجویان ایجاد می‌کند تا در شاخه‌های پزشکی ادامه تحصیل دهند.سامانه صدای مشاور با سالها سابقه مشاوره و با بهترین مشاورین خود راهنمای مناسبی برای داوطلبین جهت پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت میباشند.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

دفترچه سربازی ?? دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق 

 

خرید خدمت ?? خرید خدمت 97-سوالات متداول خرید خدت سربازی-شرایط اقساطی خرید خدمت-دفترچه خرید خدمت-نرخ خرید خدمت سربازی-مشاوره خرید خدمت سربازی-خرید خدمت سربازی 

 

معافیت سربازی ?? معافیت خدمت سربازی-سوالات متداول معافیت خدمت سربازی-مراحل گرفتن معافیت خدمت سربازی-معافیت سربازی-مدارک لازم برای معافیت های خدمت سربازی-تفاوت معافیت موقت و معافیت دائم خدمت سربازی-شرایط معافیت مشمولان غایب-مشاوره معافیت خدمت سربازی-وکیل جهت گرفتن معافیت-معافیت حین خدمت-شرایط معافیت سربازان 

 





:: برچسب‌ها: ارشد پزشکی ,ثبت نام ارشد علوم پزشکی 97 ,ثبت نام ارشد علوم پزشکی 96 ,زمان ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 ,کنکور وزارت بهداشت ,زمان ازمون ارشد پزشکی ,سازمان سنجش کارشناسی ارشد ,نتایج ارشد پزشکی ,اعلام نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی 97 ,نتایج کارشناسی ارشد علوم پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: