روش انتخاب رشته کنکور 97
نوشته شده توسط : nezamevazifee

 شیوه انتخاب رشته کنکور 97

 

 

 

 

Image result for ‫حذف تاثیر معدل در کنکور 97‬‎

 

 

 

 

 

هر ساله دانش آموزانی زیادی بعد از دیدن رتبه خود اقدام به انتخاب رشته می کنند همانطور که میدانید انتخاب رشته به همان اندازه تست زنی و دقت شما در زمان کنکور مهم است و طریقه انتخاب رشته شما تعیین کننده سرنوشت شما است به همین خاطر با مطاله دقیق دفترچه انتخاب رشته و مراجعه به مشاور کار بلد می توانید انتخاب رشته مناسب داشته باشیددر این مقاله سعی کرده ایم مطالب مفید و جامعی را برای شما عزیزان گرداوری کنیم تا شما داوطلبان گرامی بهترین انتخاب رشته خود را انجام دهید.

همچنین برای اطلاع بیشتر در خصوص

 

راهنمای انتخاب رشته صحیح کنکور

 

نوع دوره های مورد پذیرش

روشهای پذیرش

 

می توانید با این مقاله را مطالعه نمایید و یا با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید.

 

 

 

,,,,,,,,,
 
"سامانه صدای مشاور "
 
مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها
 
برای تماس با مشاورین ما کافیست از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611
 
و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید
 
تماس از 8 صبح تا 12 شب
 
حتی ایام تعطیل
 
,,,,,,,,

 

 

 

 

 

راهنمای انتخاب رشته صحیح کنکور

 

 

 

 

 

برای اولویت بندی بهتر سعی کنید با توجه به رتبه خود بدین ترتیب عمل کنید. ابتدا رویایی ترین و بهترین انتخابهای خود را در فرم انتخاب رشته سنجش مخصوص گروه تجربی وارد کنید. می توان گفت که بهتر است از 150 انتخاب، حداقل 30 انتخاب، انتخابهای رویایی باشد که شما حتی شانس قبولی و شانس قبولی شما در آنها کم احتمال است و شامل رشته هایی با کیفیت و در دانشگاههایی خوب می باشند. سعی کنید 50 انتخاب بعدی خود را انتخابهای خوشبینانه بچینید. انتخاب هایی که اگر خوش شانس باشید در آنها قبول می شوید و 50 انتخاب بعدی خود را انتخابهایی با احتمال بالا و قوی قرار دهید. 20 انتخاب آخر مخصوص انتخابهایی است که صد در صد در آنها قبول هستید که می تواند شامل انتخاب رشته های صرفا با سوابق تحصیلی نیز می باشد.

 

 

 

 

 

نکات طبیعی درباره انتخاب رشته کنکور 

 

 

 

هر داوطلب می تواند 100 انتخاب در فرم انتخاب رشته خود اولویت بندی کند. اولویت بندی در پذیرش دانشگاه ها هیچ تاثیری در قبولی شما ندارد وک. بهمین دلیل در فرم انتخاب رشته ترتیب رشته ها فقط بر اساس علاقه ی داوطلب بایستی تنظیم گردد.

برای افزایش شانس قبولی خود به رشته های زیر گروهی که در آن رتبه ی بهتری کسب  کرده اید توجه بیشتری داشته باشید.

 در انتخاب رشته حتما به سهمیه ی بومی و قطبی توجه نموده و رشته های ناحیه ای و قطبی را جزو انتخاب های خود قرار دهید تا با برخور داری از سهمیه ی بومی شانس قبولی خود را افزایش دهید .

با توجه به شناخت از رشته های دانشگاهی و بازار کار آن ، شناخت توانمندی ها و علایق خودتان انتخاب رشته ی مناسبی داشته باشید و به آمادگی روحی و جسمی لازم برای تصدی شغلی که رشته ی دانشگاهی با آن مرتبط می شود (مخصوصا برای دخترها) توجه نمائید .

 

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور 97

 

 

داوطلباني ميتوانند رشته هاي تحصيلي دوره هاي مختلف (اعم از متمركز و نيمه متمركز) دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي را انتخاب نمايند كه بـر اسـاس كارنامه نتيجه اوليه، مجاز به انتخاب رشته در دوره مورد نظر شده باشند.

آن دسته از داوطلباني كه در دو گروه و يا سه گروه آزمايشي شركت نموده و بر اساس كارنامه نتيجه اوليه در دو گروه و يا هر سه گروه آزمايشي مربوط مجاز به انتخاب رشته شده اند، لازم است كليه كدرشته هاي مورد علاقه خود را از هر يك از گروه هاي آزمايشي مربـوط از طريـق اينترنـت منحصـراً در يـك فـرم انتخاب رشته از اولويت ۱ تا ۱۵۰ وارد نمايند.

با توجه به اينكه گزينش داوطلبان در كدرشته هاي انتخابي بر اساس نمره كل اكتسابي در زيرگروه ها و يا معدل كتبي ديپلم (در رشته هايي كـه پـذيرش آنهـا صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي است) و با رعايت ساير ضوابط و شرايط صورت مي پذيرد، لذا اولويت كدرشته هاي انتخابي در فرم انتخاب رشته هاي تحصيلي صرفاً تقدم ترتيب علاقه داوطلب را به ادامه تحصيل در هر يك از رشته محلهاي انتخابي وي تعيين مي كند و تأثير ديگري در پذيرفته شدن وي ندارد.

 

 

 

 

دفترچه سربازی ?? دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق 

 

خرید خدمت ?? خرید خدمت 97-سوالات متداول خرید خدمت سربازی-شرایط اقساطی خرید خدمت

 





:: برچسب‌ها: شیوه انتخاب رشته کنکور ,چگونکی انتخاب رشته کنکور, زمان انتخاب رشته کنکور- نحوه انتخاب رشته کنکور, شیوه انتخاب رشته کنکور,kp,i انتخاب رشته کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: