آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی 98
نوشته شده توسط : nezamevazifee

 

آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی 

 

Image result for ‫رشته دستیاری دندانپزشکی چیست‬‎

 

 

آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد در تاریخ ۱۴ تیر ماه ۹۷ برگزار خواهد شد، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام و  ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام، برای شرکت در آزمون اقدام کنند. 
داوطلبان جهت ثبت نام اینترنتی باید نسبت به پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام  اقدام کرده و با دریافت کد پرداخت، مراحل ثبت نام را آغاز کنند.


بر اساس شرایط اعلام شده در دفترچه، نتایج اولیه و اسامی واجدان شرایط پذیرش که  حداقل ٥٠ درصد نمره آزمون را کسب کرده باشند، پس از آماده شدن توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، از طریق سایت اعلام خواهد شد.
سی و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندان پزشکی رأس ساعت ٩ صبح روز پنج شنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۷ به طور همزمان در دانشگاههای علوم پزشکی شهرهای تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، زنجان،کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود.


شما داوطلبان عزیز برای اطلاع بیشتر در خصوص

 

دستیار دندانپزشک کیست

وظایف دستیار دندانپزشکی 

خصوصیات مهم دستیار دندانپزشک و دستیار دندانپزشک کیست

شرایط شرکت دانشجویان سال آخر دکتری عمومی دندانپزشکی

شرایط شرکت فارغ التحصیلان دکتری عمومی دندانپزشکی

 

 

می توانید با سامانه صدای مشاور تحصیلی تماس حاصل نمایید

 

 

 -------- 

 

 

 

 "مرکز مشاوره نظام وظیفه " 

 

 مشاوره دهنده تخصصی دانشگاه ها 

 

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611  

 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید 

 

تماس از 8 صبح تا 12 شب 

 

حتی ایام تعطیل

 

 

 

--------

 

 

 

 

دستیار دندانپزشک کیست

 

دستیار دندانپزشک به همراه دندانپزشکان مشغول به کار هستند و همچنین دارای وظایف مختلف اداری در دفتر دندانپزشکی هستند. آنها گاهی مسئولیت برنامه ریزی قرار ملاقات، ثبت اشعه X از دهان بیمار هستند. دستیار دندانپزشکی مسئول استریل کردن تجهیزات دندانپزشکی و اطمینان از راحتی بیماران هستند. دستیاران دندانپزشکی بیماران را برای انجام مراحل دندانپزشکی آماده می کنند و معمولا مسئولیت انجام کارهایینظیر تمیز کردن سطحی، کاربرد سیلانت، کاربرد فلوراید و کاربرد بیهوشی موضعی می باشد. دستیاران باید جزئی نگر باشند و مهارت های ارتباطی خوبی را نشان دهند زیرا آنها به طور مستقیم با مردم کار خواهند کرد.


وظایف دستیار دندانپزشکی 

آماده سازی اتاق درمان برای بیمار با پیروی از پروتکل های مجاز بیمار را برای درمان دندانپزشکی با استقبال، آرامش، نشستن، و دعوت بیمار آماده می کند. با پاسخ دادن به سوالات و درخواست ها، اطلاعات را به بیماران و کارکنان ارائه می دهد



خصوصیات مهم دستیار دندانپزشک و دستیار دندانپزشک کیست

 

جزئی نگری : دستیار دندانپزشکی باید از قوانین و پروتکل های خاص مانند روش های کنترل عفونت پیروی کند، در حالی که به دندان پزشکان در درمان بیماران کمک می کند. آنها باید از کارهایی که به آنها اجازه داده می شود در کشور انجام دهند، آگاه باشند

مهارت و چابکی : دستیار دندانپزشکی باید با دستان خود کار کند. آنها عموما در فضای کم و محصور در قسمت کوچکی از بدن، با استفاده از ابزار و وسایل بسیار دقیق کار می کنند.

 

شرایط شرکت دانشجویان سال آخر دکتری عمومی دندانپزشکی

 

الف- داوطلبان متأهل فقط یکبار با استفاده از قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی (یا در دوره دانشجویی و یا حداکثر یک سال بعد از فارغ التحصیلی) می توانند قبل از انجام خدمت سربازی و یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در آزمون دستیاری شرکت کنند.
ب- داوطلبان واجد شرایط آئین نامه استعدادهای درخشان فقط یکبار (یا در دوره دانشجویی و یا حداکثر ٢ سال بعد از فارغ التحصیلی که در خصوص داوطلبان ذکور این مدت تابع قوانین سازمان نظام وظیفه است) با استفاده از آئین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، مصوب ۲۱ دی ماه ٨٩ می توانند قبل از انجام خدمت سربازی و یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در آزمون دستیاری شرکت کنند.

 

 

شرایط شرکت فارغ التحصیلان دکتری عمومی دندانپزشکی

 

الف- فارغ التحصیلان معاف از طرح نیروی انسانی و معاف از خدمات نظام وظیفه با ارائه مدارک مربوطه، مجاز به شرکت در آزمون هستند.
ب- فارغ التحصیلان مشمول خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان (طرح نیروی انسانی) با رعایت کلیه شرایط اجازه دارند در آزمون دستیاری شرکت کنند.
این شرایط شامل، «خدمات مشمول موضوع قانون، حداکثر سه ماه پس از فراغت از تحصیل شروع شده باشد»، «خدمات مشمول موضوع قانون، در مناطق با ضریب محرومیت چهار پنجم و یا محرومتر انجام گیرد.»، «در صورت قبولی در آزمون، خدمت مشمول تا زمان شروع دوره دستیاری تداوم یابد.» و «در صورت عدم قبولی به شرطی می توانند در آزمون بعدی شرکت کنند.» است.



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

دفترچه سربازی ?? دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق 

 

خرید خدمت ?? خرید خدمت 97-سوالات متداول خرید خدمت سربازی-شرایط اقساطی خرید خدمت-دفترچه خرید خدمت-نرخ خرید خدمت سربازی-مشاوره خرید خدمت سربازی-خرید خدمت سربازی 

 

معافیت سربازی ?? معافیت خدمت سربازی-سوالات متداول معافیت خدمت سربازی-مراحل گرفتن معافیت خدمت سربازی-معافیت سربازی-مدارک لازم برای معافیت های خدمت سربازی-تفاوت معافیت موقت و معافیت دائم خدمت سربازی-شرایط معافیت مشمولان غایب-مشاوره معافیت خدمت سربازی-وکیل جهت گرفتن معافیت-معافیت حین خدمت-شرایط معافیت سربازان 





:: برچسب‌ها: آزمون تکمیلی علوم آزمایشگاهی,آزمون تکمیلی,علوم آزمایشگاهی,امتحان تکمیلی علوم آزمایشگاهی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: